ویژگی های یخچال فریزر بوش
نوشته شده توسط : علی


یخچال BOSCH یک کدام از شایسته ترین و توسعه یافته ترین برندهای فریزر در بازار جهانی میباشد  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  که به سبب ساز امکان های توسعه یافته و کاربردی آمار فروش بالایی را به دست آورده میباشد.

این فریزر مجهز به فناوری VitaFresh Plus میباشد. وجود این فناوری در فریزر BOSCH باعث گردیده تا قدمت حفظ میوه و صیفی جات نسبت به یخچال فریزر هایی که فاقد این فناوری می‌باشند، تا دو برابر ارتقا پیدا نماید.

علاوه بر دمای سردخانه معیار رطوبت این فریزر نیز قابل اندازه گیری میباشد، ارتقاء رطوبت فریزر باعث میشود تا صیفی جات و میوه ها نو و شاداب به لحاظ برسند به گونه ای که ترازو شادابی آنان با صیفیجات نو خریداری گردیده برابر باشد.

اکثر سردخانه های BOSCH مجهز به آب سرد کن است و آب سرد خانه را تامین می نمایند.

یکی از دیگر از موردها بسیار کاربردی در سردخانه BOSCH که باعث گردیده هوای فریزر در وضعیت تهویه قرار بگیرد و منجر ماندگاری بالای مواد غذایی می‌گردد و احتمال کپک زدن و فاسد شدن مواد غذایی را به دستکم می‌رساند، وجود سیستم فیلتراسیون میباشد. سیستم فیلتراسیون در کنار سیستم VITA FRESH، MULTI AIRFLOW، SUPER COOL تازگی مواد غذایی جانور در فریزر را به بالاترین کیفیت ممکن میرساند.

مصرف انرژی فریزر BOSCH
مصرف انرژی یخچال BOSCH در مقام ی ++A قرار داشته و این به این مفهوم میباشد که‌این یخچال فریزر حتی نسبت به یخچال فریزر های معدود مصرفی که در منزلت ی A قرار دارا‌هستند، در حدود ۵۰ درصد مصرف انرژی کمتری دارااست.

نوع گاز مبرد به فعالیت رفته گردیده در فریزر، معدود مصرف بودن سردخانه، سیستم فیلتراسیون و تهویه کننده که فاسد شدن مواد غذایی را به دست کم کاهش میدهد، باعث گردیده تا از یخچال فریزر های دوستداشتنی دوست داران فضا زیست باشد.


فریزر BOSCH
مزیت های استعمال از فریزر BOSCH
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بعد از یک میهمانی کامل وسعت متعددی از غذاها اضافه آمده باشد و به باعث از در بین رفتن مزه و طراوت غذاهای یخچال گردیده از فریز کردن آن‌ها پشیمان گردیده و تصمیم بگیرید تا یک سری روز از غذاهای باقی مانده استعمال کرده و در پایان نیز وسعت متعددی غذای فاسد گردیده را بدور بیندازید.

به همین جهت ما خرید فریزر BOSCH را به شما سفارش می‌دهیم، انگیزه آن این میباشد که‌این یخچال فریزر مجهز به سیستم فوق کاربردی Super Freezing میباشد، این سیستم مواد غذایی را با سرعت بالایی یخ زده کرده و از هدر رفت مواد مفید طعام دوری می نماید، به همین جهت غذاهای فریز گردیده علاوه بر نگهداری خواص، طراوت و مزه خویش را نیز محافظت می نمایند. بعداز اینکه شما مواد غذایی را در باطن یخچال فریزر قرار دادید، سردخانه سریعا دما را به پایین ۳۲ سکو سانتی گراد میرساند و در سود نسبت به سردخانه های فاقد این فناوری، این سردخانه غذاها را به دوران وقتگیر تری مراقبت می نماید.

این فریزر جزو سردخانه های نوفراست یا این که فارغ از برفک بوده و زحمت برفک زدایی را به دوش خانم خانواده زور نمی نماید. سیستم خنک کننده این یخچال فریزر امروزی ترین سیستم جانور بوده و با به کارگیری از فناوری های روز عالم پباده سازی و ساخت‌و‌ساز شد‌ه‌است.

سیستم هوای گردش دو گانه کم آبی هوای یخچال را به سردخانه منتقل نکرده و فریزر فضای مرطوبی دارااست.

در پنکه های فریزر BOSCH فیلتری درنظرگرفته شده میباشد که‌این غربال علاوه بر جذب میکروارگانیسم های ادله خرابی مواد غذایی، بوهای مواد غذایی را نیز جذب کرده و بوی مواد غذایی در فریزر گردش نکرده و مدام هوای آن مطبوع میباشد.

پباده سازی ظاهری سردخانه BOSCH
فریزر BOSCH علاوه بر کیفیت و بروز بودن تکنولوژی ها ظواهر گران‌قیمت و مهندسی گردیده داشته و تک تک نیازهای خریدار را رفع می نماید.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: